Obrázek 1
Obrázek 2
  • O časopisu
  • Rubriky
    • Celostní medicína
    • Pro volné chvíle
    • Vaření
    • Novinky
    • Poznání
    • Rozhovory
    • Psychologie
    • Osobní rozvoj
    • Zdraví a krása
    • Co se do Sféry nevešlo
    • Praktické zkušenosti z ordinace
    • Spiritualita
  • Archiv
    • 2024
    • 2023
    • 2022
    • 2021
    • 2020
    • 2019
    • 2017
    • 2016
    • 2015
    • 2014
    • 2013
    • 2012
    • 2011
    • 2010
  • Herbář
  • Předplatné
    • Předplatné ČR
  • Kontakty

Vyhledávání ve sféře

Aktuálně na stáncích

Sféra 05_06_2024

Dárek k předplatnému

Dárek k předplatnému

ZDARMA k předplatnému kniha Svět bez stížností v hodnotě 195,- Kč

Dárek obdržíte do pěti týdnů od zaplacení. Platí pouze pro nové předplatitele tištěné Sféry v České republice. Pouze do vyčerpání zásob.

Nadřazená kategorie: Zdraví a krása

Koriandr byl znám už ve starověkém světě jako součást kořeněných vín a léčivých přípravků. Býval obsažen i v nápojích lásky. Toto koření je součástí oblíbeného kari koření a používá se hlavně v asijské, jihoamerické a mexické kuchyni.

Koupit ho lze i v běžném supermarketu, v ledničce dlouho ale nevydrží. Vypěstujte si ho sami!

Jak koriandr používat? Začněte třeba se salátem!

Jeho chuť vynikne v kombinaci s ledovým salátem, pomerančem a zálivkou z jemného olivového oleje s trochou citronu nebo balzamikového octa. Pro dochucení stačí špetka soli a pepře.
Když máme v lednici tvrdý kozí sýr nebo třeba Pecorino Romano, koncert chutí je dokonalý.
Pokud zrovna řešíte váhu, dejte si ho jako přílohu ke kuřecím prsům nebo hovězímu steaku. Ideální večeře bez sacharidů.

Nadřazená kategorie: Zdraví a krása

Špalda je zdravější alternativou klasické pšenice, není přešlechtěná, proto má vyšší podíl minerálních látek i bílkovin, je lehce stravitelná. Chutná lehce oříškově.

Na 4 porce špaldových palačinek si připravte:

250 g celozrnné špaldové jemně mleté mouky (koupíte i v řetězcích)
250 ml mléka
3 vejce
3 lžíce slunečnicového oleje
½ lžičky soli
slunečnicový olej na pánev
listový špenát (čerstvý nebo zmražený např. Bonduelle, nekupujte protlak)
2 stroužky česneku
2 plátky sušené šunky
30 – 50 g pikantního sýra na posypání (kozí, Parmazán, Peccorino....)
sezónní zelenina na oblohu

V míse promíchejte mouku, mléko, vajíčka, olej a sůl. Těsto našlehejte, aby v něm nebyly hrudky.

Na pánvi rozpalte olej, stačí malé množství a pečte palačinky. Pěkně tenoučké. Prokládejte je ubrousky, aby se zbavily přebytečného oleje.

Na druhé pánvi na troše oleje a plátcích česneku krátce orestujte špenát, dosolte a plňte palačinky. Pokládejte do zapékací misky, posypte směsí sýra a pokrájené šunky a nechte ve vyhřáté troubě zapéct.

Dobrou chuť!

Nadřazená kategorie: Zdraví a krása

Seznamte se s bulgurem! Je lehce stravitelný a tělu dodá spoustu vitamínů a minerálů.

Bulgur je označení pro předvařenou nalámanou celozrnnou pšenici. Stačí ho nechat jen nabobtnat a smíchat ostatními ingrediencemi.

Na lehký bulgurový salátek si připravte (rozpis pro 4 osoby):

  • 200 g bulguru
  • 2 vařená vejce
  • 1 avokádo
  • 1 jarní cibulka
  • střední konzerva tuňáka ve vlastní šťávě
  • 1 žlutá, červená nebo oranžová paprika
  • 2 lžíce extra panenského olivového oleje

Bulgur uvařte dle návodu (1 díl bulguru na 1,5 dílu vody, osolit, stáhnout na minimum až se voda vyvaří), anebo ho jen namočte a nechte nabobtnat. Bulgur nechte vychladnout, přidejte nakrájená vajíčka, avokádo, cibulku a tuňáka. Zakápněte olivovým olejem, můžete opepřit. Rukolový salátek můžete použít jako oblohu nebo rukolu vmíchat přímo do salátu. Namísto bulguru můžete požít quinou, špaldu nebo kuskus. V krabičce poslouží jako oběd v práci, když nestiháte.

Pokud si hlídáte váhu, nebo se chcete pár kil zbavit, vězte, že 40 – 50 g obiloviny (v suchém stavu) v salátu úplně stačí. Naopak zeleniny si dejte, kolik chcete. Přidaná bílkovina (tuňák, vajíčko) zase stabilizuje glykemický index.

Dobrou chuť! :-)

Nadřazená kategorie: Zdraví a krása

Motto: „Cpát se může směle, kdo jí bděle."

Věděli jste, že na světě existuje asi 100 hlavních výživových směrů? Vegetariánství, veganství, makrobiotika, stravování podle krevních skupin, protizánětlivá dieta, populární paleo dieta, raw food stravování, ketogenní dieta, stravování podle glykemických indexů, stravování podle tradiční čínské medicíny...
Jak je možné, že všechny hlavní výživové směry svým způsobem fungují, mají své skalní stoupence, propagující celebrity, úspěchy? Přitom si jednotlivé směry velmi často odporují.
Jedna skupina radí: „Jezte pravidelně každé 2 až 3 hodiny." A druhá zase hlásá: „Stačí jíst dvakrát denně, nebo radši nejezte téměř vůbec, postěte se..." Jedni doporučují: „Zajistěte si dostatek bílkovin!" A další zase kontrují: „Pozor, bílkoviny zakyselují organismus! Omezte je!"

Tolik protichůdných názorů. A přece to funguje. Jak je to možné?

Tuto záhadu vysvětlují dvě slova. Všímavé jedení!
Představme si třeba pana Nováka. Sedí si v křesle, v televizi sleduje svůj oblíbený sportovní přenos, oči má přilepené k obrazovce a rukou náměsíčně občas hrábne do misky, cosi z ní vyloví, donese k ústům a nepřítomně spolkne. Pan Novák ani moc netuší, jestli to, co chroupe, je slané, sladké, hořké. Prostě žvýká a polyká. Do toho sem tam vykřikne na děti, aby byly zticha, protože v jejich lomozu zaniká hlas sportovního komentátora.
Pan Novák se pohybuje a jí jako náměsíčník. Bezhlavě, nevšímavě, nepozorně.
Rozdíl mezi náměsíčným jedením a všímavým jedením spočívá v tom, že při všímavém jedení jsme plně přítomni u jídla a všech jeho darů. Chuti, vůně, barev, tvarů.

Naše kultura přeceňuje význam toho, CO jíme. Je food-centered, zaměřená na aminokyseliny, éčka, vitamíny, minerály. Zapomínáme, že stejně důležité je, JAK jíme to, co jíme.
Vědci z Oregon Research Institutu, Center for Family and Adolescent Research a University of New Mexico provedli zajímavý experiment. Po dobu šesti týdnů pracovali dvě hodiny týdně se skupinou obézních klientů, které učili všímavému jedení. Jaký byl výsledek jejich snahy? Klienti významně zlepšili svoji schopnost počínat si všímavě a zvýšila se jejich schopnost krotit se v jedení. A teď pozor! Statisticky významně se snížila jejich hmotnost! Došlo ke snížení projevů deprese. Šokující je, že u klientů došlo ke snížení C-reaktivního proteinu (CRP), který je indikátorem zánětu či infekce v těle. Došlo ke snížení prozánětlivého stavu organismu. Vše bylo publikováno pod názvem Pilot study: Mindful Eating and Living (MEAL): Weight, eating behavior, and psychological outcomes associated with a mindfulness-based intervention for people with obesity.

I další výzkumy dosvědčují, že to, JAK jíme, významně ovlivňuje naše tělo a mysl.
Arnold Schwarzenegger, nejúspěšnější kulturista historie, sedminásobný Mr. Olympia, guvernér státu Kalifornie, klade mladým kulturistům s oblibou na srdce, že trénink v posilovně je mnohem účinnější, pokud si u něj netelefonují s kamarádkou, nečtou noviny, nepřemýšlí o nesmyslech. Zdůrazňuje, že k fenomenálním sportovním výsledkům mu dopomohlo plné soustředění na prováděný cvik. Prociťování a prožívání procvičovaného svalu, nikoli bezduché tahání železa.

Tělo je velmi vnímavé ke kvalitě všímavosti, pozornosti, kterou mu věnujeme. A reaguje na ni téměř zázračně. Dáme-li tělu všímavou péči, začne rozkvétat. Uzdravovat se. Těšit se ze života. Plnit se vitalitou.
Bohužel většinu života s tělem zacházíme nepozorně. Nevšímavě. Je to pro nás jen jakýsi kufr či stroj, který musí sloužit našim vymyšleným potřebám a zájmům.
Všímat si ho začneme, až když onemocní, vypoví službu. A i tam velmi často místo všímavé péče přijde ze strany lékařů dloubání, rýpání, bodání, řezání.

VŠÍMAVÉ JEDENÍ – nejúčinnější nástroj nejrůznějších diet a stravovacích směrů.
Stejný pan Novák z našeho příkladu se stane třeba makrobiotikem. Co začne dělat? No, vyrazí na internet a pročte si deset webů s tématem makrobiotiky. Manželka mu dá několik knih pojednávajících o makrobiotice. Pan Novák si jednu přečte, zbytek prolistuje. Začne svým kamarádům nemakrobiotikům povídat o výhodách makrobiotiky. Přesvědčovat je. Diskutovat o makrobiotice. Obhajovat svůj výživový směr. Pozornost pana Nováka bude plně vázána k novému výživovému směru. Ke studiu, vaření, nakupování, obhajobě.
A bude mu to fungovat!
Známí, kteří pana Nováka potkají, ho budou chválit: „Jak krásně vypadáš, kolik si shodil kilo, vypadáš tak čile..."
Fungovat to bude až do okamžiku, kdy se dříve nová makrobiotika stane pro pana Nováka rutinou. Kdy se opět stane náměsíčníkem. Tentokrát makrobiotickým.

TO NAŠE VŠÍMAVOST ZAŘÍDÍ, ŽE DIETA FUNGUJE!

Jak jíst všímavě?
• RYBA
Pro nácvik jsou skvělé ryby. S kostmi. Taková ryba plná drobných kostiček nás nutí jíst opravdu všímavě a pozorně. Člověk si ani nepopovídá se spolustolovníky.
Puding či dort se zapečeným prstýnkem poslouží obdobně.
• KOUSÁNÍ
Málo se o tom mluví, ale proces trávení začíná již v ústech. Čím lépe, důkladněji a pozorněji stravu pokoušeme, tím víc prospějeme celému trávicímu procesu. Kolikrát tedy kousnout? Dvacet- až třicetkrát by měla být norma všímavého jedení. Kdo si troufne na víc, může kousnout do sousta tolikrát, kolik je mu let.
• ZPOMALIT
Zpomalení je vůbec královskou technikou rozvoje všímavosti. Zpomalme proto i proces jedení. Můžeme třeba donést polévku na lžíci do úst, pak lžíci položit do talíře a plně se soustředit na kousání (ano!) polévky. Následně lžíci opět uchopit, nabrat polévku, donést do úst, odložit lžíci...

K čemu dojde? Zpomalení vnese do vašeho života přímo revoluční proměny!

a) Začnete si lépe uvědomovat i jemné a skryté chutě jídla. V důsledku omezíte spotřebu stolní soli a pepře. Kdo nevnímá základní chuť jídla, ten do talíře vyklopí půl solničky. Aby alespoň něco zaznamenal. Když omezíte spotřebu kuchyňské soli, prospějete svému vysokému krevnímu tlaku. Benefit jako hrom!

b) Sníte toho méně. Hormon leptin zodpovídá za náš pocit sytosti. Když se najíme, vyloučí se do krve leptin, který dává mozku pokyn: „Tukové rezervy jsou naplněny, už jsi sytý. Ukonči oběd!" To leptin zastaví chuť k jídlu a příjem potravy. Leptin byl, mimochodem, objeven docela nedávno – v roce 1994. Bohužel leptin se vylučuje s jistým zpožděním. Proto si častokrát nacpeme žaludek, zhltneme během minuty polévku, knedlíky i palačinku, přidáme si a ještě čenicháme po kuchyni, protože „máme hlad". Problém je, že jsme to všechno snědli během chviličky. A leptin nestačil zareagovat. Nestačil doputovat do mozku a způsobit pocit sytosti. Pokud prodloužíme dobu příjmu potravin z „minuty" třeba na půlhodinu, zažijeme pocit sytosti. Omezíme přídavky, sladké tečky, něco malého ještě na závěr. A shodíme nadbytečná kila. Uspěchané stolování vede k přejídání.

• JÍST VŠEMI SMYSLY
Když se bavíme o jídle, máme na mysli především chutě daného pokrmu. Jenže do hry nám vstupují i další smysly!
Kdo z nás třeba pět minut pouze čichal a užíval si vůně polévky?
Kdo z nás třeba pět minut pouze koukal na jídlo a pozoroval jeho barvy, páru, strukturu?
Kdo z nás třeba pět minut zkoumal rukama bramborovou kaši? Nebo uvařenou čočku? (Toto cvičení nedoporučuji do restaurace.)
Kdo z nás třeba pět minut zkoumal zvuky jídla? Ano! Zvuky! Výrobci potravin si dávají patentovat kupříkladu křupnutí oplatky. Nebo zasyčení otevírané lahvičky s nápojem!

Věnujme 5 minut prozkoumání jednotlivých smyslových kanálů (zrak, vůně, chuť, dotek, zvuk) a potřebujeme 25 minut na jeden chod.

Je to moc času?
• Získáte to nejúčinnější ze všech diet a výživových směrů!
• Začnete jíst přesně tolik, kolik vaše tělo doopravdy potřebuje (a to bez nudného počítání kalorií nebo stálého měření bazálního metabolismu).
• Zharmonizujete si trávení, což se týká zejména obtíží způsobených stresem, hněvem, strachem.
• A v neposlední řadě se osvobodíte od věčných diet.

 

Nadřazená kategorie: Zdraví a krása

Pro řadu z nás je ranní kávička příjemným vstupem do nového dne, a pro takové slimáky je smrtelným jedem. Roztok kofeinu nastříkaný na rostliny odrazuje a zabíjí slimáky i hlemýždě.

Slimáci, z pole ven!
Velké plochy zaměřené na pěstování salátů, květáků, zelí a dalších plodin určených pro přímou konzumaci člověkem jsou při současném omezení pesticidů ideálním prostředím pro přemnožení škůdců. Podniky zabývající se ochranou plodin investují do této oblasti množství prostředků a farmáři zase velké naděje. Zjistilo se, že postřik o koncentraci pouhé jedné desetiny procenta kofeinu činí rostliny pro slimáky nepoživatelnými. Postřik roztokem o koncentraci 1–2 % slimáky dokonce zabíjí. Není to ani žádná novinka, již za Rakouska-Uherska používaly naše babičky kávu pro ochranu rostlin před různými škůdci.

Něco pro uklidnění: V běžném šálku kávy je kofein v koncentraci asi 0,05%.

Brazilští vědci nedávno zkoumali rozdíly v působení kávy na muže a ženy. Pro pokus bylo zapotřebí získat co nejvíce studentů, a tak se nabídla káva zdarma. Je zajímavé, kolik studentů se nechalo nalákat a jaký byl podíl žen a mužů. Káva zdarma přilákala 238 chlapců. Dívky káva „zadara" zaujala mnohem více, a tak jejich počet v testu mužskou část populace značně převyšoval. Přihlásilo se jich 450. Všem 668 testovaným osobám bylo okolo 22 let. Testy se prováděly před požitím a po požití kofeinové dávky, a sice v časech 10, 20 a 30 minut po vypití šálku, a to v rozmezí mezi 11. a 13. hodinou. Následné testy pak proběhly v čase odpolední přestávky mezi 16. až 18. hodinou. To aby se přišlo na případný špatný vliv doby provádění testu a možného omylu v interpretaci získaných výsledků. Jak se dalo očekávat, u obou pohlaví bylo zaznamenáno zvýšení aktivity, přičemž efekt s pozdějším měřením narůstal.

Účinnost kávy má pouze psychologický efekt?
Subjektivně zkoumané osoby svorně vyjadřovaly zlepšení svého soustředění, a to i tehdy, když šlo o bezkofeinový mok. Nejde zde zcela o placebo efekt, neboť nějaké malé množství kofeinu s tímto nápojem do sebe studenti přece jen nalili. I tak je to zajímavé zjištění, neboť výsledek se týká lidí, kteří z nějakého důvodu klasickou kávu pít nemohou. Pozitivní na tom je, že i bezkofeinová káva na nás má stimulační účinek. Těžko říci, čím to je, protože tak malé množství kofeinu by fyziologický povzbudivý účinek na organismus mít nemělo. Možná jde o psychologický efekt rituálu, jenž pití kávy provází. Faktem je, že bezkofeinová káva tak působí na obě pohlaví, na ženy ale poněkud více.

Předchozí studie prokazovaly zvýšení bdělosti 30–45 minut po požití kávy. U studentů v tomto pokusu k tomu ale docházelo již po pouhých deseti minutách. Maximální koncentrace kofeinu v krvi se objevovala až po 45 minutách od napití, ale jen pár minut stačilo k tomu, aby hladina kofeinu v krvi dosahovala poloviny maximální hodnoty. Trvání účinku kofeinu se pohybovalo mezi dvěma až třemi hodinami. Jiní znalci zase tvrdí, že káva účinkuje čtyři až pět hodin. Zřejmě zde hodně závisí na individualitě jednotlivce a na rychlosti jeho metabolických pochodů, které se s věkem značně mění.

Jedeme na kafe a cukr?
Australští vědci vedení Johnem Hawleyem z Royal Melbourne Institute of Technology University v Bondooře zjistili to, co sportovní lékaři už delší dobu vědí – konzumace cukrů a kofeinu před namáhavým výkonem nebo během něj má prokazatelně pozitivní efekt na výsledek závodníkova snažení. Australané nyní odhalili překvapivě silný účinek této kombinace při „dobíjení" energie v unaveném organismu.
Do studie zařadili sedm špičkově trénovaných cyklistů. Vědci je nechali šlapat na laboratorním ergometru až do vyčerpání tak, aby se sportovcům ve svalech spotřeboval zásobní cukr glykogen. Krajně unaveným dobrovolníkům pak podali nápoj, který obsahoval buď jen cukry, anebo cukry v kombinaci s kofeinem. Oba nápoje chutnaly stejně a sportovci nevěděli, co jejich dávka obsahuje. Během následujícího odpočinku vědci sledovali, jak se cyklistům ve svalech obnovuje zásobní cukr glykogen.
Výsledky byly zajímavé. Během první hodiny regenerace probíhala obnova glykogenu ve svalech u všech cyklistů stejně. Už po čtyřech hodinách byl ale patrný dramatický rozdíl. Konzumenti nápoje s přídavkem cukru a kofeinu měli ve svalech o dvě třetinyglykogenu více než sportovci odkázaní na nápoj obsahující pouze cukry. Zároveň stoupala v těle konzumentů kofeinového nápoje i koncentrace inzulinu a krevního cukru glukózy. Výrazně jim také přibylo látek zodpovědných za transport glukózy do svalů.

Podle Hawleye je význam tohoto objevu zřejmý. Kofein není na seznamu zakázaných podpůrných látek, a tak jej zřejmě začnou využívat k regeneraci sil sportovci. Kofein nebudou muset složitě shánět, protože jej obsahují běžné potraviny i nápoje, vedle kávy a čaje například i čokoláda nebo kola.
„Když máte den po intenzivním tréninku nebo namáhavém závodě ve svalech o 66 % více ‚paliva', není nejmenších pochyb o tom, že budete výkonnější a rychlejší," říká australský vědec.

Mechanismus, jakým kofein přispívá k obnově glykogenu ve vyčerpaných svalech, není zatím znám. To však není zdaleka jediný zádrhel při jeho užívání. Během pokusů, jejichž výsledky otiskl vědecký časopis Journal of Applied Physiology, konzumovali sportovci poměrně velké množství kofeinu. Odpovídalo pěti až šesti šálkům silné kávy vypitým naráz.
Vysoká dávka kofeinu může mít za následek například nespavost nebo třes.

Proto chce Howley testovat účinky nižších dávek kofeinu. Nebude to jednoduché, neboť nežádoucí reakce na „oslazenou kávu" po vyčerpávajícím tréninku se ukazují jako individuální. Někteří cyklisté nemohli po vypití kofeinového nápoje v noci pořádně spát. Jiní usnuli navzdory koňské dávce kofeinu bez větších potíží už během odpočinku, jenž následoval po vyčerpávajícím testu.
„Sportovci, kteří by chtěli využívat kofein k regeneraci po velké námaze, by si měli celý postup vyzkoušet už v tréninkovém období, aby před závody věděli, jak jim kofein zabírá a jaká dávka je pro ně nejlepší," radí Howley.

Teď se podržte třeba židle nebo stolu, protože další studie prokázala, že pro zvýšení výkonu a vytrvalosti stačí vzít do úst sladkou vodu a tu hned vyplivnout. Už jen to, že se dotkne našeho jazyka, má za následek, že receptory na jazyku pošlou impulz do mozku a zvýší se výkon. Není nutné zatěžovat tělo cukrem, který má neblahý vliv na ledviny a tělo překyseluje.

Hledáte řešení bez újmy na zdraví, jak být první v cíli?

Vyzkoušejte bioinformační produkt Levamin

• Nevystavíte se vedlejším účinkům vysokých dávek kofeinu a přesto si navýšíte si výkonnost
• Zlepšíte si paměť
• Zlepšíte si sluch i zrak
• Zpřesníte koordinaci pohybů
• Snížíte hladinu cukru v krvi, což má pozitivní vliv na diabetiky
• Detoxikujete si tělo
• Levamin je produkt pro každého, a zejména pro studenty, sportovce a manažery – pro lidi trpící únavou, kterou by ale chtěli překonat, a ještě by rádi něco udělali. K tomu chtějí být v pohodě a první.

  1. Vaření jako umění
  2. Největší dar bohů lidstvu - olivovník
  3. Stále se vám nedaří zhubnout? Příčinou může být nadměrné množství vody v organizmu.
  4. Drůbeží kousky se zázvorem

Strana 3 z 6

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

Obchodní podmínky

obchodní společnosti

Diochi spol. s r.o., se sídlem Žampiónová 2, 104 00 Praha 10

identifikační číslo: 27087468, zapsané v obchodním rejstříku vedeném městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 95305

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.diochi.cz

1. Úvodní ustanovení

1.1.      Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti Diochi spol. s r.o., se sídlem Žampiónová 2, 104 00 Praha 10, identifikační číslo: 27087468, zapsané v obchodním rejstříku vedeném městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 95305 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese www.diochi.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2.      Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. Obchodní podmínky jsou ke stažení na webu www.diochi.cz

1.3.      Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2. Možnosti nákupu  (na webu: přihlásit se, registrovat se, osobní účet)

Nakupovat zboží lze těmito způsoby:

2.1  Členové klubu Diochi

V případě, že kupující je již členem klubu Diochi, má právo využít výhod slevového klubu vč. členských cen, provede pouze úkon přihlášení pomocí svých přihlašovacích údajů, které obdržel spolu se Smlouvou o spolupráci a členskou kartičkou Diochi.

Pro již platné členy klubu Diochi, kteří mají členskou kartičku s ID a heslem, platí stejné přístupové údaje do přihlášení se do eshopu, jako do Osobního účtu.

2.1.1.   Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

2.1.2    Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

2.1.3    Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

2.2       Ostatní zákazníci

Ostatní zákazníci, kteří nejsou členové Sféra klub Diochi mohou provádět objednávání zboží bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

 

3. Registrace do Sféra klubu Diochi

3.1       Registrace do Sféra klubu Diochi – tj. získání členských výhod na základě Smlouvy a spolupráci lze provést pouze na jednotlivých klubech Diochi, jejichž adresy jsou uvedeny na webu v sekci „o nás“ nebo po telefonické domluvě s centrálou Diochi, Žampiónová 2, 104 00 Praha 10. Tel 222764004 zakoupením jednoho z nabízených registračních balíčků s platností na 1 rok. Bližší informace o registračních balíčcích získáte na klubech Diochi nebo webu v menu Blog aktuality.

3.2       Osobní účet – platí pouze pro členy klubu Diochi. Registrovaný člen Sféra Klubu Diochi, na základě platné smlouvy o spolupráci. Specifické podmínky registrace jsou uvedeny na webové stránce prodávajícího v menu Spolupráce. Takto registrovaný člen má právo na nákup za výhodných (členských) podmínek a využívá možností osobního účtu, ve kterém má přehled o svých nákupech, vč. získaných bodů v rámci MLM, které jsou pak následně převáděny na slevy (status člen Diochi) nebo na provize (status poradce Diochi).

3.3       Obnova členství – lze ji provést zakoupením balíčku obnovy, na všech klubech Diochi po celé ČR, jejich seznam je uveden na webu www.diochi.cz v sekci o nás – náš tým blíže. https://www.diochi.cz/cs/tym-diochi.  Nebo kontaktováním centrály Diochi v Praze Žampiónová 2, 104 00 Praha 10. Zakoupením balíčku obnovy si člen prodlužuje členství o 1 rok. Bližší informace o druzích balíčků obnovy najdete v záložce Klub Diochi nebo na blogu Diochi https://www.diochi.cz/cs/aktuality-blog/registrace-do-klubu-diochi-a-obnova-clenstvi.

4. Uzavření kupní smlouvy

4.1.      Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

4.2.      Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

4.3.      Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky. Zboží zakoupené na webovém rozhraní obchodu je zasíláno pouze v rámci území České republiky.

4.4.      Objednávkový formulář. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

4.4.1.   objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu).

4.4.2    jméno a adresu kupujícího – fakturační adresa. V případě, že fakturační adresa se liší od dodací, uvede kupující přesnou adresu dodání.

4.4.3.   způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží.

4.4.4.   informace o nákladech spojených s dodáním zboží.

4.5.      Dokončení objednávky. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „OBJEDNAT“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.

4.6.      Odeslání objednávky se považuje za takový úkon kupujícího, který nepochybným způsobem identifikuje objednávané zboží, kupní cenu, osobu kupujícího, způsob úhrady kupní ceny a je pro smluvní strany závazným návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na webové stránce a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.

4.7.      Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

4.8.      Prodávající je oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

4.9.      Návrh kupní smlouvy ve formě objednávky má platnost patnáct (15) dnů.

4.10.  Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

4.11.  V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na elektronickou adresu kupujícího pozměněnou nabídku s uvedením možných variant objednávky a vyžádá si stanovisko kupujícího.

4.12.  Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena až akceptací kupujícího prostřednictvím elektronické pošty nebo telefonicky.  

4.13.  Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

5. Přeprava a dodání zboží

5.1.      V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

5.2.      Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

5.3.      V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

5.4.      Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

5.5.      Zakoupené zboží je expedováno následujícími způsoby:

-          Osobní odběr na pobočce Žampiónová 2, 104 00 Praha 10, (zdarma)

-          Česká pošta, a.s. balík do ruky (105 Kč)

-           Zásilkovna (65Kč)

5.6.      Poštovné a balné

Při objednávce do 3000 Kč (vč. DPH) poštovné a balné:

105 Kč - Česká pošta

65 Kč - Zásilkovna

Při objednávce nad 3000 Kč (vč. DPH) poštovné a balné: zdarma

 

6. Cena zboží a Platební podmínky

6.1.      Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  • v hotovosti nebo platební kartou při osobním převzetí zásilky v provozovně prodávajícího na adrese Žampiónová 2, 104 00 Praha 10 (zdarma)
  • na dobírku prostřednictvím České pošty nebo Zásilkovny dle určení kupujícím v objednávce (příplatek 15Kč)
  • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 2112089045/2700, vedený u společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s. (zdarma)
  • platební kartou bezhotovostně prostřednictvím platebního systému GoPay přímo z webového rozhraní diochi.cz (zdarma)

6.2.      Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží. Při objednávce nad 3000,- Kč kupujícímu nebudou účtovány náklady na balné a poštovné.

6.3.      Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.

6.4.      V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.

6.5.      V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. V případě neuhrazení objednávky do 15 dnů, bude rezervované zboží uvolněno k dalšímu prodeji a objednávka bude automaticky zrušena.

6.6.      Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.8), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

6.7.      Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat, není-li u specifické akce stanoveno jinak.

6.8.      Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty.

 

7. Odstoupení od kupní smlouvy

7.1.      Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:

7.1.1.   o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu

7.1.2.   o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím

7.1.3.    o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a odstranil víčko produktu

7.2.      Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.

7.3.      Odstoupení od kupní smlouvy může kupující provést elektronicky na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., písemně nebo osobně na adresu sídla firmy Diochi, spol. s r.o., Žampiónová 2, 104 00 Praha 10.

7.4.      V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 7.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu v neporušeném originálním obalu! Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

7.5.      V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 7.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od potvrzení o odstoupení od kupní smlouvy prodávajícím. Kupující je povinen písemně oznámit prodávajícímu číslo účtu, kam mají být vráceny peněžní prostředky za vrácené zboží. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí.

7.6.      Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

7.7.      Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

 

8. Práva z Vadného plnění

8.1.      Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

8.2.      Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

8.2.1.   má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné.

8.2.2.   se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá.

8.2.3.   je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti

8.2.4.   zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

8.3.      Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

8.4.      Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

8.5.      Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

 

9. Další práva a povinnosti smluvních stran

9.1.      Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží

9.2.      Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

9.3.      Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

9.4.      Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

9.5.      Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

 

10. Ochrana osobních údajů

10.1.      Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

10.2.      Ochrana osobních údajů se realizuje dle platných Podmínek o ochraně osobních údajů, které jsou volně přístupné na webové stránce www.diochi.cz.  Souhlas s ukládáním osobních dat může kupující kdykoliv písemně odvolat.

10.3.    Kupující je při vyplnění objednávky vyzván k seznámení s ochranou osobních údajů a zároveň je vyzván k potvrzení, že je s obchodními podmínkami a ochranou osobních dat seznámen.

11. Zasílání obchodních sdělení a ukládáním cookies

11.1.  Kupující je při objednávce zboží vyzván, aby vyslovil nebo nevyslovil souhlas se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího.

11.2.  Kupující vstupem na webové rozhraní je vyzván k seznámení a vyslovením souhlasu či nesouhlasu s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

12. Doručování

12.1.  Oznámení týkající se vztahů prodávajícího a kupujícího, zejména týkající odstoupení od kupní smlouvy, musí být doručena poštou formou doporučeného dopisu, elektronicky na adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. Oznámení se doručují na příslušnou kontaktní adresu druhé strany a považují se za doručené a účinné okamžikem jejich dodání prostřednictvím pošty nebo elektronickým odesláním.

12.2.  Za doručené se považuje i oznámení, jehož převzetí bylo adresátem odmítnuto, které nebylo vyzvednuto v úložní době, nebo které se vrátilo jako nedoručitelné.

12.3.  Smluvní strany můžou běžnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty, a to na adresu elektronické pošty uvedenou v uživatelském účtu kupujícího či uvedenou kupujícím v objednávce, resp. na adresu uvedenou na webové stránce prodávajícího.

13. Závěrečná ustanovení

13.1.  Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

13.2.  Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

13.3.  Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná třetím stranám. Kupní smlouvy registrovaných členů Sféra klubu Diochi jsou archivovány v osobním účtu člena, který je přístupný na základě příhlašovacích údajů.

13.4.  Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování Diochi spol. s r.o., Žampiónová 2, 104 00 Praha 10, adresa elektronické pošty eshop@diochi.cz, telefon +420 222764004.

Platnost obchodních podmínek: od 1.1.2021

Diochi spol.s r.o. si vyhrazuje právo na jakoukoli změnu těchto obchodních podmínek.

Diochi spol.s r.o. je rovněž oprávněn objednávání prostřednictvím webu kdykoli ukončit, a to i bez udání důvodu.

V souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., v platném znění (Zákon o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, dále jen „zákon“) souhlasím se zpracováváním osobních údajů správcem Diochi, spol. s.r.o. se sídlem Žampiónová 2, 104 00  Praha Pitkovice (dále jen „správce“) pro tyto účely:

  1. Vedení Poradny na www.diochi.cz/poradna, kdy uvedený dotaz a jméno, případně přezdívka, je po odsouhlasení těchto podmínek a odpovědi ze strany Diochi zviditelněno!
  2. Založení členství ve Sféra klubu Diochi (dále jen „SKD“) a následnému vyhodnocování měsíčních nákupů svých vlastních a nákupů členů, jenž jsou v mé distributorské síti. Na základě těchto měsíčních vyhodnocení je realizována peněžní odměna nebo odměna ve formě slevy na nákup produktů Diochi.
  3. Zasílání firemního časopisu Diochi – Sféra, jehož roční předplatné je součástí registrace členů a poradců Diochi.
  4. Marketingové účely správce, tj. zejména nabízení výrobků a služeb (ať již vlastních či cizích), zasílání informací o pořádaných akcích, výrobcích, službách a jiných aktivitách, kontaktování zákazníka za účelem průzkumu trhu a za účelem marketingových výzkumů, kdy je zákazník kontaktován elektronickou poštou – e-mailem, telefonem, sms a písemně dopisem, jakož i zasílání obchodních sdělení prostřednictvím elektronických prostředků dle zákona č. 480/2004 Sb., v platném znění, ať již jsou tyto marketingové účely realizovány jak správcem, tak subjekty, které jsou vůči správci propojenými osobami ve smyslu zák. č. 90/2012 Sb. nebo dalšími subjekty, které jsou s Diochi ve smluvním vztahu. Jedná se především o fyzické a právnické osoby spolupracující na základě Smlouvy o obchodním zastoupení ve Sféra klubu Diochi.
  5. Účely analýz osobních údajů zákazníků umožňujících zejména přímé oslovení konkrétních zákazníků a určitých skupin zákazníků (tzv. direct mailing)
  6. Pořádání, organizování a vyhodnocení různých typů soutěží, anket a jiných akcí, které nejsou spotřebitelskými loteriemi, ať již s možností zákazníka obdržet věcnou či finanční cenu nebo bez této možnosti, když tyto soutěže, ankety či jiné akce mohou být pořádány jak dodavatelem, tak subjekty, které jsou vůči dodavateli propojenými osobami, a které Diochi spol. s.r.o. těmito aktivitami pověří.

Na základě tohoto souhlasu budeme zpracovávat vaše identifikační údaje, kontaktní údaje, údaje o vašich dotazech, uskutečněných obchodech a další údaje využitelné pro marketing (např. sociodemografická data, geolokační údaje, informace z internetového prohlížeče, který používáte)

V případě objednávky zboží nebo produktů v e-Shopu Diochi též jejich identifikace a počet kusů, variabilní symbol a číslo místa spotřeby (v případě stávajících zákazníků Diochi, spol. s.r.o.) společné dále jen „osobní údaje“.

Tento souhlas nám poskytujete na dobu 10 let. V případě, že jsme spolu uzavřeli nebo uzavřeme smlouvu nebo více smluv, platí Váš souhlas po dobu trvání našeho smluvního vztahu a dále po dobu dalších 10 let. Pokud projevíte přání vymazat osobní údaje, které o vás budeme shromažďovat, učiníme tak na vaše písemné upozornění, pokud nebude existovat oprávněný důvod údaje zachovat. Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

V případě, že chcete vaše identifikační údaje odstranit ze sekce „Poradna“,  informujte nás o této skutečnosti písemně na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Vaše data budou vymazána.

Tímto prohlašuji, že jsem seznámen/a a souhlasím s Podmínkami ochrany osobních údajů, které jsou uvedeny na webu www.diochi.cz